[Linux-programlama] Re: {MySQL} topluca bir kolondaki degerleri degistirmek?

---------

[Linux-programlama] Re: {MySQL} topluca bir kolondaki degerleri degistirmek?

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Fri, 31 Oct 2008 19:23:46 +0200

Öte yandan eðer sadece yapmak istediðiniz idleri tekrar düzenlemek ise
ve bu id ler baþka tabloda kullanýlmýyorsa ( yani 0 dan hepsinin düzenlenmesi
karýþýklýk yapmayacaksa ) yenigitar.com'un mailinde belirttiði
yöntemde alternatif bir çözüm
yoludur. Fakat bu id ler baþka bir tabloda kullanýlýyorsa ve siz
sadece belirli idleri
exchange yapmak istiyorsanýz sizin yaptýðýnýz yöntem daha mantýklý aksi durumda
en kolay yöntem yenigitar.com'un bahsettiði þekilde halletmek olacaktýr.
Ýlginç bir yöntem ama güzel bir fikir.
Ama bazen autoincrement'ýn deðerinin belli bir sayýdan sonra baþlatmak
gerekebilir
bu durumda sizin kullandýðýnýz ve benim eklediðin autoincrement
deðerini deðiþtiren
yöntem daha uygun olacaktýr

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/