[Linux-programlama] Re: awk script yardım

---------

[Linux-programlama] Re: awk script yardım

From: SERKAN TURAN <serkanturan_at_gmail.com>
Date: Wed, 29 Oct 2008 15:39:47 +0200

Yapmak istediğimi biraz daha ayrıntılı anlatmam gerekirse,
 $ cat data
entryid='entry-228534'
metinmetin
metinmetin
metinmetin
entryid='entry-228535'
metinmetin
metinmeitn
şeklinde devam eden baya büyük bir dosya yapmak istediğim her entry-id için
bir dosya oluşturmak (örn: 228534) ve diğer entrye kadar olan metin kısmını
o dosyaya yazmak.İlginize tşkler

ST