[Linux-programlama] eclipse sorunu

---------

[Linux-programlama] eclipse sorunu

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Tue, 28 Oct 2008 17:29:15 +0200

Merhaba,
Eclipse pdt all-in-one indirdim ve home dizinime açtım. çalıştırmadan
önce iş yerindeki makinemde bulunan eclipse -> configuration dizinini
laptopumdaki yeni eclipse dizinine kopyaladım. bir takım ayarlar
yaptıktan sonra proje create ettim ve şuan arada bir

> An error has occurred. See error log for more details.
> org.eclipse.emf.ecore.util.EcoreEMap$DelegateEObjectContainmentEList
şeklinde bir hata alıyorum. sorunun iş yerindeki eclipse configuration
dizinini kopyaladığım için olduğunu düşünerek tüm eclipse dizinini
silmeme ve yeniden tar.gz den açamama rağmen eski ayarları görüyor.
bahsettiği sorun tam olarak nedir? log dosyası nerededir? (.eclipse gibi
bir dizin bekledim ama göremedim)
mevcut tüm ayarları nerede saklıyor ve nasıl sıfırlarım?

kolay gelsin

--
/**
* @author Atıf CEYLAN