[Linux-programlama] Re: Yedek alırken kopyalama hatası?

---------

[Linux-programlama] Re: Yedek alırken kopyalama hatası?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Tue, 28 Oct 2008 12:44:10 +0200

Selamlar,
Çok özür arkadaşlar! Yanlışlıkla bu listeye göndermişim. Şimdi farkettim :)

Tek gördüğüm DEPT dizini içerisindeki sadece bir dizin kopyalamış. Diğer
dizinler yok! Yetki falan dedim ama diğer tüm dizinlerin yetkileri hep
aynı... USB disk oluşundan olabilir mi ama şu anda neden sorunsuz
kopyalıyor onu anlamadım!?

Kolay gelsin,
Mucip:)

ANIL KARADAĞ yazmış: