[Linux-programlama] Re: PHP içinden Cron

---------

[Linux-programlama] Re: PHP içinden Cron

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 15 Oct 2008 13:43:19 +0300

wget/curl/lynx gibi bir şey ile dışardan tetiklemek yerine bunu cron'a bağlayabilirim.

Ancak, şimdi adını hatırlamadığım bir php uygulamasını sunucuya kurduğumda bu uygulamanın benim tarif etmeye çalıştığım şeyi yaptığını görmüştüm.

Şimdi ise bu konuya ihtiyacım var ve ben o programın adını hatırlayamıyorum :)

Alper Oguz yazmış: