[Linux-programlama] Re: veri güncellemede ilginç hata

---------

[Linux-programlama] Re: veri güncellemede ilginç hata

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Thu, 9 Oct 2008 16:38:22 +0300

merhaba,

magic quotes olayý gercekten mantýksýz ve aptalca bir uygulama
olmuþtu, sanýrým php6 ile bu ayarý kaldýracaklar.

bence olmasý gereken magic quotes kullanýlmamalý/güvenilmemeli ve
kontrolü kendi kodunuzla yapýlmalý.

aþaðýdaki[1] linkte bu özelliðin nasýl iptal edilebileceði yazýyor.
magic quotesi iptal ettikten sonra siz geçersiz karakterlerden
sakýnmak için birden çok yol deneyebilirsiniz. benim önereceðim ilk
yol mysqli_stmt kullanmanýz, bu imkan yoksa
mysql_escape_characters(evet sanýrým böyle yazýlýyordu) kullanmanýz.

diðer[2] linkte ise magic quotes hakkýnda referans bilgisi mevcut.

bu özelliði php.ini'den kapatabilirsiniz.

[1] http://tr2.php.net/manual/en/security.magicquotes.php#76387
[2] http://tr2.php.net/magic_quotes

09 Ekim 2008 Perþembe 16:22 tarihinde Erdem Uyguner
<erdem.linux_at_gmail.com> yazdý: