[Linux-programlama] Re: veri güncellemede ilginç hata

---------

[Linux-programlama] Re: veri güncellemede ilginç hata

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>
Date: Thu, 9 Oct 2008 14:46:03 +0300

localde magic_quotes_gpc açıktır, sunucuda kapalıdır.

Konuyu açmak gerekirse ' " karakterleri sql kodunda sorun oluşturuyor.
addslashes komutu bu karakterlerin başında escape yani kaçış karakteri
ekliyor. \' \" haline dönüşüyorlar.

magic_quotes bu işi gelen veriler için otomatik yapar.

http://tr2.php.net/manual/en/function.get-magic-quotes-gpc.php
adresindeki örnek işine yarayacaktır.