[Linux-programlama] Re: Metin dosyadan satır silme?

---------

[Linux-programlama] Re: Metin dosyadan satır silme?

From: ANIL KARADAÄž <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Thu, 9 Oct 2008 10:55:57 +0300

Cafer abinin de belirttigi gibi vi ediyoru ile guzelce yapiliyor.
Editorlerin yapabilecegi seyleri unutup akla ilk program yazmanin gelmesini
dogru bulmuyorum. Cunku zaten yazilani var :)

08 Ekim 2008 Çarşamba 21:36 tarihinde Mehmet Salih YILDIRIM <

Anıl KARADAĞ
Bilgisayar Müh.
http://anilkaradag.info/blog