[Linux-programlama] Re: MySQL DATA dizini ve sürüm 4'den 5'e terfi hk.

---------

[Linux-programlama] Re: MySQL DATA dizini ve sürüm 4'den 5'e terfi hk.

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Wed, 8 Oct 2008 10:17:53 +0300

Mysql auth için gerekli passwordden bahsediyor sanırım (users
tablosundaki).ancak my.cnf içerisinde old_password satırını aktif ederseniz
eski parolalarınız geriye uyumluluk çerçevesinde desteklenir.

08 Ekim 2008 Çarşamba 10:07 tarihinde Osman Yozgatlioglu <

/**
* @author Atıf CEYLAN
*
* Software Developer