[Linux-programlama] Re: PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Tue, 07 Oct 2008 12:45:19 +0300

Merhaba Adem Bey,

Geliştirme sürecinde XAMPP kullanıyorum, çok da faydasını görüyorum.
Kurulum gerektirmeyen yapısı ve ayar gerektirmeyen SORUNSUZ kullanımı
ile XAMPP benim PHP+MySQL'e başladığım günden beri gerçekten BİR
NUMARALI yardımcımdır.

Şimdi ise, MySQL + PHP + APACHHE'yi, INTRANET'imizde yer alan bir
SUNUCU'ya kurmaya çalışıyorum.

MySQL'de hiç bir sorun yok.

Apache'de de bir sorun yok, o da kolayca kuruluyor ve çalıştırılıyor.

İş PHP'ye gelince sorun başladı....

Adem yazmış: