[Linux-programlama] PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

---------

[Linux-programlama] PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Mon, 06 Oct 2008 16:43:36 +0300

Arkadaşlar,

PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :( Detaylı bilgi aşağıda...

*Acil Yardımlarınıza ihtiyaç duyuyorum....*

Windows 2000 Server üzerindeki IIS'i uninstall ettim ve Apache 2.2.9
kurdum, localhost'u kontrol ettim ve çalıştığını gördüm.

Sonra, PHP 5.2.6 yükledim (Windows Installer ile). Yükleme sırasında
"Apache CGI" seçeneğini seçtim.

Test etmek için *test.php* adlı bir dosya içine *<?php echo "Merhaba";
?> *yazarak php'nin çalışıp çalışmadığını denemek istediğimde karşıma şu
hata çıkıyor:

Not Found
The requested URL /PHP/php-cgi.exe/test.php was not found on this server.

Apache şuraya kurulu: c:\Apache2.2
PHP şuraya kurulu: c:\PHP

PHP.ini ve httpd.conf dosyalarına herhangi bir müdahalem *olmadı*.

httpd.conf dosyası içine PHP Installer'ın eklediği kod ise şöyle:
*#BEGIN PHP INSTALLER EDITS - REMOVE ONLY ON UNINSTALL
ScriptAlias /php/ "C:/PHP/"
Action application/x-httpd-php "C:/PHP/php-cgi.exe"
#END PHP INSTALLER EDITS - REMOVE ONLY ON UNINSTALL*

mime.types dosyası içine PHP Installer'ın eklediği kod ise şöyle:
*application/x-httpd-php php
application/x-httpd-php-source phps*