[Linux-programlama] offline firefox ve proxy ama local siteler

---------

[Linux-programlama] offline firefox ve proxy ama local siteler

From: Erkin <erkintek_at_fotograf.web.tr>
Date: Sat, 29 Nov 2008 10:08:23 +0200

Selam,

offsubject, Network sorusu ama bir de o listeye üye olmayam dedim :$

Local'im de uyduruk domainlerle (/etc/hosts sağolsun) sitelerimi
geliştiriyorum. Sonra atıyorum. İnternet gezintim için de polipo die bi
proxy kurdum, doğal olarak local'deki gezintilere ilgilenmiyor.

Dün internete bağlanamadım neyse dedim lokalimde takılırım. Firefox dostum
offline'ım dedi açmam dedi http://dandik.dom/'u dedim gerekyok offline fln,
tam anlaştık derken sevgili proxy'im da offline.

Şimdi
1) nerden uyduruyolar offline olmaları gerektiğini
2) offline'dan neden online'a almam gerekiyor ki local siteciklerime gireyim
3) local siteleri neden uzak zannediyor ki? Hangi dürtü firefox, polipo'yu bu
düşünceye itiyor?
5) herşey bağlantıdır diyen adam nerde yaşamaktadır? Nasıl giderim de bu işi
çözerim pazularımla!