[Linux-programlama] Re: PHP Session Problemi

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Session Problemi

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Fri, 28 Nov 2008 17:46:37 +0200

Sorunu detaylandırmamdaki sebep suydu
2500+ kullanıcı sorun yasamıyor ama arada 1-2 kullanıcıda sorun oluyor ve bir turlu cozulemiyor.

Bu noktada standart bir hata oldugunu dusunmuyorum Yani session'ın uzerine yazılam, session_start etmeme gibi bir problem yok. Ama muhtemel client tarafında bir sıkıntı var. Ama aynı client baska sitelerde gayet normal login olup gezebiliyor.

index.php
session_start();
$_SESSION['logged']=1;
echo $_SESSION['logged']; ((1 cıktısı veriyor.

index2.php
session_start();
echo $_SESSION['logged'];

index2.php, index.php den sonra calistirildiginda ekrana "1" yazıyor, f5 yapılında hicbisiy yazmıyor. Yani bu sorun olan client'ın test sonucu. Daha once boyle client'lar gordum bu sorunu veren. Son siaketin client'ına henuz testuygulayamadım ama olayın ozu bu.

Yukardaki kod nasıl boyle bir sonuc dondurebilir ki?