[Linux-programlama] Re: kabuk programlama çalışma dizini sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: kabuk programlama çalışma dizini sorunu

From: Goksin Akdeniz <goksin_at_enixma.org>
Date: Wed, 26 Nov 2008 23:21:56 +0000

> denedim ama çalışmadı.
>
> cd ~/çalışma dizini
>
> olarak denedim. bide
>
> exec `cd ~/çalışma dizini` olarak denedim. acemiyim . işin içinden
> çıkamadım. eğer komutlar doğru ise ne yapmalıyım...

Çalıştırmak istediğiniz ikinci program subshell olarak çalışacak. Burada sorun
yok. Ancak çalıştırdığınız programa alacağı verilerinm nerede olduğunu ve
nerede işlem yapması gerektiğini kendiniz tanımlayacaksınız.

Konu ile ilgili uzun bir yazı dizisini Enixma'da yazmıştım. Eski sayıları
indirip oradan programı nasıl yazabileceğinize bakabilirsiniz.

Gökşin Akdeniz

--
http://www.enixma.org