[Linux-programlama] Re: Php De Session Olayları

---------

[Linux-programlama] Re: Php De Session Olayları

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Tue, 18 Nov 2008 14:16:33 +0200

php ini de session timeout var. onu 20 dk ya ayarlaman lazım veya ini_set
veya htacces ile ayarlayabilmen lazım.

ini_set ile sanırım böyle birşey olacak:

ini_set('session.gc_maxlifetime', 20);
ini_set('session.gc_divisor', 1);

bide şurayı inceleyebilrsiniz: http://tr2.php.net/session-set-cookie-params

Elvin Åžiriyev