[Linux-programlama] Re: İki uygulama arası iletişim

---------

[Linux-programlama] Re: İki uygulama arası iletişim

From: Elvin Şiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Tue, 18 Nov 2008 13:54:52 +0200

Dostum bahsettiğin java uygulaması hangi sinyalleri ;) kabul ediyor? basitce
bir http istemi göndermen de işini görebilir belki, aklıma birşey gelmiyor
ama sunucu-tarayıcı sürekli ilişkisi sağlayan comet mantığına benzer bir
işlem de işini görebilir, yani php'nin değiştirdiği veriyi (dosya veya db)
javanın sürekli kontrol edib değişiklikleri algılaması gibi, veya linux
sunucuya tanımlanmış onFileChange mealinde bir triggerla javaya istediğin
protokolden bilgi aktarabilirsin. arada başka bir uygulama daha olacak yani.
ya da tomcat denen şey işini görebilirmi acaba?

Elvin Şiriyev
http://siriyev.net