[Linux-programlama] Re: Postgresql İlk Türkçe Karakterde Sorun

---------

[Linux-programlama] Re: Postgresql İlk Türkçe Karakterde Sorun

From: Bülent ŞENER <bulent.sener_at_gmail.com>
Date: Mon, 17 Nov 2008 01:54:42 +0200

Merhaba,
Yeni bir fedora 9 kurup üzerinde postgresql 8.3.4 ile denedim (tüm
güncellemeler yüklü). Ayný hata devam ediyor.
Kiþisel bilgisayarýmda (Fedora 9,postgresql 8.3.4 yüklü tüm
güncellemeler yapýlmýþ) bu sorunu herne çözdüyse çözdü. Masaüstü
bilgisayarýmda herhangi bir hata oluþmuyor. Ýlginç ....
Bu hatayý alan hiç kimse yok mu?
Hatayý nasýl alabilirsiniz:
postgresql (mümkünse 8.3.4 sürümünde) bir deneme tablosu oluþuturun.
tabloda bir alan character varying(15) olsun.
bir dosyaya þanlýurfa yazýp ister phppgadmin, isterseniz de psql ile
bu dosyanýn içindeki veriyi deneme tablosuna kopyalayýn. anlýusrfa
olarak kaydedeceðini tahmin ediyorum. (en azýndan bende böyle
yüklüyor).
Umarým bir çözüm bulunabilir...

---
Bülent ÞENER