[Linux-programlama] Re: Qmail'e e-posta transferi?

---------

[Linux-programlama] Re: Qmail'e e-posta transferi?

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Sat, 08 Nov 2008 08:57:03 +0200

Mucibirahman ÝLBUÐA @ 08.11.2008 01:36:
> Selamlar,
> Bir MTA'dan diðer bir MTA'ya önceden gelmiþ e-postalarý ve kullanýcýnýn
> oluþturduðu dizinleri transfer etmek istiyorum. Kerio'daki kullanýcý
> e-posta ve oluþturulmuþ dizinlerini qmail'ede oluþturulmuþ ayný
> kullanýcý isimlerine tranfser edebilir miyim?
>
> Netice de her iki program da bir nevi veritabaný. Üzerilerinde
> e-postalarý tutuyorlar. Squirrelmail gibi uygulamalar da bu bilgilere
> ulaþabiliyor. Yani MTA üzerindeki mesajlara dýþarýdan ulaþýlabilir...
>
> Bu durumda nasýl bir yöntem izlemeliyim?
> [...]

kerio eðer maildir formatýnda tutuyorsa problem olmaz, yok mbox formatýnda
tutuyorsa gene problem olmaz, ama kendi kafasýna göre tutuyorsa -ki windows
için program geliþtiren bu tip firmalar kendi formatlarýný çok seviyor- o
zaman bir þekilde mailleri export edip tekrar maildir veya mbox formatýna
dönüþtürüp taþýmak gerekir, eðer export imkaný varsa problem olmaz, eðer
yoksa þimdiden kolay gelsin ;)

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com