[Linux-programlama] Re: Iframe'e Link

---------

[Linux-programlama] Re: Iframe'e Link

From: Fatih Kaya <fkayaist_at_gmail.com>
Date: Wed, 5 Nov 2008 13:49:47 +0200

Merhaba,

Uygulama mantıksız değil, bazı nedenleri var o nedenle bu şekilde yapıldı.

Müşteri her ürün grubuna arka fon fotosu eklemek istiyor. Ürün grubu
eklerken bir arka fon eklerse bu da arka fonda görünecek mesela Çocuk
Pastaları ürün grubunda olduğu gibi... (diğer sayfalarda arka fonla ilgili
bir istek yok bu nedenle frame uygulanmadı.)

Fakat bizim ana stilimiz olan üst ve alt taraf ve sol men unun bozulmaması
gerek..

Bu nedenle iframe uygulama zorunlu ve en etkili yol olarak uygulandı, gayet
de güzel oldu...

Yani soruna çözüm bulmak yerine projenin ana hatlarını kesip atmak ve
eleştirmek nasıl bir çözümse :)

Nedensiz bir şey olmaz heralde di mi, biraz düşünmek gerek. Webde her şey
tercih değildir, bazen bazı uygulamalar daha önemli bir isteği
gerçekleştirmek adına zorunlu olurlar.

Bir diğer eleştiri ne olur mesela düşünsem, neden hakkımızda yazıları ..vb.
yazılar resim (png) nin üzerine yazıldı da html yazılmadı? SEO için html e
yazılması daha doğru degil mi ? tabii ki öyle ancak müşteri, SEO nun benim
için önemi yok, görsel olarak güzel görünsün tek istegim bu derse, bu
şekilde uygulayabilirsiniz, ve yanlıs yapmıs olmazsınız :)

Umarım anlatabilmişimdir...

Saygılar

Fatih