[Linux-programlama] Re: Iframe'e Link

---------

[Linux-programlama] Re: Iframe'e Link

From: Fatih Kaya <fkayaist_at_gmail.com>
Date: Wed, 5 Nov 2008 12:25:31 +0200

Yok hayýr normalde ikinci sayfa açýk deðil.

Uygulamamý ve sayfalarý görünce belki daha iyi anlayacaksýnýz. Site bitmek
üzere ve servera yükledim.

www.kayalarpastanesi.com <http://www.kayalarpastanesi.com/> a girin müþteri
giriþi kýsmýndan giriþ yapýn. K.Adý: deneme Þifre: deneme

Giriþ yaptýðýnýzda sizi urunlerimiz.php sayfasýna gönderecektir. Burada Üye
Bilgilerini Güncelle linkine bastýðýnýzda direk iframe e link verilmiþtir,
açýldýðýný görürsünüz. Ancak sonra diðer sayfalara gidin mesela sertifikalar
sayfasýna týklayýn menüden, orada da Üye Bilgilerini Güncelle linkini
göreceksiniz. Ýþte urunlerimiz.php sayfasý haricindeki sayfalardan bu linke
týkladýðýnýzda urunlerimiz.php ye gidip framein içinde uye bilgi guncelleme
sayfasý açýlýyor. Evlinin çözümü þu an orada çalýþan. Varsa daha basit yada
etkili bir çözümü olan yazabilir.

Fatih

  _____