[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: Aydın ŞEN <adigeaydin_at_gmail.com>
Date: Sat, 1 Nov 2008 20:17:29 +0700

Yaptığınız player'ı da swf olarak paketleyip çalıştırabilirsiniz, isterseniz
html içerisine gömersiniz isterseniz flash player ile direk
çalıştırabilirsiniz.

Internet sitelerinde de ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş playerlar
kullanılmakta.

01 Kasım 2008 Cumartesi 20:10 tarihinde What you get is Not what you see <