[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: Aydın ŞEN <adigeaydin_at_gmail.com>
Date: Sat, 1 Nov 2008 19:45:50 +0700

01 Kasım 2008 Cumartesi 19:37 tarihinde Aydın ŞEN <adigeaydin_at_gmail.com>yazdı:

> Göstereceğiniz verileri swf'ye çevirdikten sonra geriye pek bir şey
> kalmıyor gibi. Geri kalan kısmı flash içerisinden halledebilirsiniz.
> Belirlediğiniz konumdaki swf'leri sırasıyla gösterirsiniz.
>
> Zahmetli kısmı swf'leri oluşturmak, onlar hazır diyorsanız gerisi daha
> kolay gibi.
>
> --
> Aydın ŞEN
>
> Ege Üniversitesi
> Uluslararası Bilgisayar Enstitüsü

Gerisi kısmını biraz daha açmam gerek sanırım, action script ile
halledebilirsiniz. Kendi player'ınızı oluşturursunuz ve swf'leri sırayla
gösterme işini oradan ayarlayabilirsiniz, bu durumda ayrı bir deamon'a gerek
kalmaz. Action script içerisinde player nesneleri ve metodları mevcut,
oynatılan dosya durumlarını kontrol edebiliyorsunuz rahatlıkla, örnekleri
biraz incelerseniz çok zorlanacağınızı sanmıyorum.

Kolay gelsin.