[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Sat, 1 Nov 2008 13:54:16 +0200

> Cevabiniz icin sagolun. Problemin 1.kismi icin bir yol gozuktu. Peki
> 2.kisim icin onerileriniz nedir? Yani otomatik olarak icerik uretilme
> meselesi. Bu ekrandan canli yayin(!) yapilacak ve insanlardan en az
> yardim alinmasi gerekiyor. Linux yayinlanacak icerigi kendisi
> hazirlayacak ve yayinlayacak. Ornegin bir html sayfasindan sunum
> yapilacak ve bu sunum belli sure dondurulecek. Ya da belli bir video
> dosyasi oynatilacak gibi.Veya bir ses dosyasi calinacak ve ekranda
> belli yazilar donecek.Bu 3 durumdan baska bir durum olacagini
> [...]
Her sey otomatik olacak derken video dosyalari veya ses dosyalari
otomatik hazirlanmayacak. Onlar kullanicilar tarafindan sisteme
yuklenecek. Otomatik yapilmasi gereken bu dosyalari dondurme isi, html
den ya da girilen metinden sunum yapma. Bu is icin swf kullanmak bana
uygun gibi geliyor. Html dosyalarini once resme cevirip sonra o
resimleri swfye cevirmeyi dusundum. Tabii esas bu swf leri belli
kurallara gore otomatik calistirma isini yapacak bir daemon olmali.Bu
nasil bir sey olacak bilmiyorum. Belki her dakika belli parametrelere
bakip karar veren ve uygun swfyi oynatan ya da oynayan swfnin
bitmesini bekleyen bir cron job i olabilir.Bunlar benim
dusuncelerim.Belki katkida bulunan cikar diye yazdim.