[Linux-programlama] Re: Zend Studio For eclipse

---------

[Linux-programlama] Re: Zend Studio For eclipse

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Fri, 30 May 2008 10:07:38 +0300

Hayır mysql yüklü normalde arkadaşlar ide kullanmadan yazdığım tüm kodları
çalıştırıyorum. Fakat zend de böyle bir durum var. Yani apache de modlar
yüklü, mysql 5 yüklü . vim de yazdığım kodlarla apache de tüm sorguları
çalıştırabiliyorum zende jdbc yi kullanarak mysql e bağlaniyorum. Bunu
belitmiştim. Mysql kurulu olmazsa idi bunuda yapamazdım J. Ben zend
içindeki sqlconnect i kullanmadan veya kullanarak bunu yapabilirmiyim diye
soruyorum..

İyi günler