[Linux-programlama] Re: Git hakkında

---------

[Linux-programlama] Re: Git hakkında

From: Caglar Akyuz <caglar_at_bilkon-kontrol.com.tr>
Date: Thu, 29 May 2008 17:30:05 +0300

Altan Tanrýverdi wrote:

> Rails'in versiyon sistemini SVN'den Git'e ( http://git.or.cz/ )
> taþýdýðýný duyuran bir yazý okudum bugün
> ( http://weblog.rubyonrails.org/2008/4/2/rails-is-moving-from-svn-to-git )
>
> Öðleden beri sistemi inceliyorum. Özellikle þuradaki yazý ilginizi
> çekebilir:
> http://git.or.cz/gitwiki/GitSvnComparsion
>
> Git kullananlardan performans&verim ve kullaným kolaylýðý noktasýnda
> görüþ belirtenler olursa sevinirim.

Ben SVN kullandým uzun süre, bir süre önce GIT kullanmaya baþladým. Bence
GIT SVN'a kýyasla daha esnek. Merkezi sunucu zorunluluðu olmamasý en büyük
avantajý. Þahsen ben tek baþýma çalýþtýðým projelerde bile versiyon kontrolüne
ihtiyaç duyuyorum; dolayýsýyla sunucuma uzakken bile kaynak kontrolüne ulaþmak
güzel bir duygu. Þu an elimde olsa bütün projelerimi GIT'e alýrdým.

GIT'in bir eksiði, benim için, Eclipse entegrasyonunun çok geliþmiþ olmamasý.
Genellemek gerekirse kullanýcý araçlarý SVN için daha geliþmiþ durumda.

Caglar