[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

---------

[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 29 May 2008 13:42:50 +0300

Selamlar,
PDA üzerindeki hızını görünce vazgeçmenin mümkün olmadığını anladım :o

SqlCe yanında tırtıl kalıyor :)

Biraz bakınca encode, decode fonksiyonları ile olacak gibi görünüyor.
Uzun yöntem ama ne yapalım??

UPPER komutu malum her dilde var ama Türkçe karakterleri yapıyor mu
orası muamma. Henüz deneyemedim. Baktık olmadı diğer dillerde olduğu
gibi Türkçe karakterleri arattırıp kendimiz değişiriz...

Mucip:)

Omer Barlas yazmış:

--
Kolay gelsin,