[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

---------

[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 29 May 2008 13:22:26 +0300

Merhaba,
sqlite üzerinde varchar olarak tutuyorum... Gönderdiðiniz linki önceden
ben de incelemiþtim ama bir þey çýkartamadým. Listelerde falan kimse bu
sorunu yaþamýyor mu ya? Çok enteresan...

Bir de malum: sqlite'de büyük/küçük harf ayrýmý var. Bu durumda elinde
Türkçe karakterler dahil büyük harfa çevirebilen bir fonksiyon var mý?

Font farký için aþaðýdaki siteleri buldum ancak zor bir yöntem!

http://www.turkpython.net/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=297&forum=5&post_id=1130#forumpost1130

Ama bu sayfa da çözüm oldu gibi:
http://www.turkpython.net/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=115&forum=5&post_id=445#forumpost445

Ancak hala PDA üzerinde Türkçe karakterleri yazamýyorum! Çok garip!!!

Mucip:)

H.Ibrahim Yilmaz yazmýþ:

--
Kolay gelsin,