[Linux-programlama] Re: C++'ta geçerli argüman tanýmlama hatasý

---------

[Linux-programlama] Re: C++'ta geçerli argüman tanýmlama hatasý

From: Gökhan Özbulak <gokhanozbulak_at_gmail.com>
Date: Wed, 28 May 2008 16:19:01 +0300

Yardým için teþekkürler. Esasýnda o þekilde de denemiþtim, fakat main
fonksiyonu içinde *BigInteger b1()* þeklinde deneme yapýyordum ve derleyici
her zaman true döneceðini söylüyordu. *BigInteger b1* olarak denediðimde
sorun çýkmadý. Aradaki fark nedir, sonuçta ikisinde de yýðýn bellek yerine
çalýþma aný yýðýtýndan yer alacaðýmýzý söylüyorum, derleyicinin ikisinde de
dolaylý olarak geçerli yapýcý fonksiyonu argumansýz çaðýrmasý gerekmez mi?