[Linux-programlama] Re: Python ile çok dilli programlar geliştirmek?

---------

[Linux-programlama] Re: Python ile çok dilli programlar geliştirmek?

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Sat, 24 May 2008 00:19:20 +0300

Ufak bir hatýrlatma olmasý babýyla .po dosyasý genelde elle oluþturulmaz
aþaðýdaki kodu potolustur.py ismiyle kaydedin
from os import system

system("xgettext -s --no-wrap --files-from=app.fil --output=program.pot")
for lang in ["tr", "en","de"]:
    system("msgmerge -U %s.po program.pot" % lang)

sonra sadece app.fill isminde bir dosya oluþturun ve kodlarýnýzý içeren
dosyalarýn adreslerini bu dosya içine ekleyin
örn :
main.py
gui.py
abc.py

gibi ardýndan sadece python potolustur.py þeklinde çalýþtýrýn.
Geçmiþ olsun

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/