[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÞER??

---------

[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÞER??

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Fri, 23 May 2008 11:03:15 +0300

Ben de bir kac sey soylemek istiyorum.
Maalesef bazi (cogu) Turkce
kaynaklarda fatura hesaplama programi,kutuphane programi gibi sacma sapan
orneklerle konu anlatiliyor. 1980lerde kalmis programlama ornekleri
hala bu kitaplari dolduruyor.Sanirim bazi universitelerimizde bile konular
anlatilirken bu sekilde anlatiliyor. Bir programlama dili anlatilirken bu dille
nasil aritmetik hesaplar yapilir,nasil kosinus,sinus bulunur gibi konular
gereksiz yere cok uzun ve detayli anlatiliyor. Artik programlamanin
bu alanlarina degil de farkli yonlerine bakmak lazim.
Bu gibi ornekleri kaldirip dogru duzgun orneklerle yazilmis Turkce kitaplara
ihtiyac var.