[Linux-programlama] Re: Gambas ve QT4 arayüz tasarımcısı hakkında kaynak yardım ?

---------

[Linux-programlama] Re: Gambas ve QT4 arayüz tasarımcısı hakkında kaynak yardım ?

From: Mustafa ARIK [ MaviAteÅŸ ] <mustafaarik_at_gmail.com>
Date: Fri, 23 May 2008 01:16:53 +0300

formu kapatmak için close olayı ve bunun gibi temel bir kaç olay daha QT4
Tasarımcı ile birlikte geliyor. QT4 asistant 'ta ki ilk dersleri mutlaka
inceleyin.
Ayrıca qt.comu.edu.tr adresinde ki dersleri okumadan, başlamayın, boşu
boşuna bir sürü uğraşırsınız.

SIGNAL ve SLOT ların ne olduğunu öğrenerek ilk adımı atabilirsiniz.

Ben yaptığım bir örneği şurada paylaşıyorum. Yalnız bende çok yeni bir
öğreniciyim. :) Ayrıntılar ve yanlış kodlamalar yüzünden sorumlu tutulamam.

http://www.friendsnippets.com/snippet/315/