[Linux-programlama] Gambas ve QT4 arayüz tasarımcısı hakkında kaynak yardım ?

---------

[Linux-programlama] Gambas ve QT4 arayüz tasarımcısı hakkında kaynak yardım ?

From: metin kilic <metinnnkilic_at_gmail.com>
Date: Tue, 20 May 2008 12:50:22 +0300

Merhaba ve iyi çalışmalar herkese
Ben programlama bölümünde okuyorum ve linuxa geçeli 2 ay oldu. Şu an linux
üzerinde görsel olarak programlama konusunda bilgi toplamaya çalışıyorum.
Gözüme ilk batanlardan gambas ve qt4 ile ilgili görsel anlatımı(button
listbox gibi nesnelerle çalışma) olan kaynak nerden bulabilirim ya da varsa
paylaşabilir misiniz ?

Saygılar ve iyi çalışmalar