[Linux-programlama] Üyelerin Dışarıdan Kontrolu

---------

[Linux-programlama] Üyelerin Dışarıdan Kontrolu

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 14 May 2008 14:29:08 +0300

Merhabalar.

Milliyet / hürriyetin yaptığı gibi, "syndication box" yani bir kutu
başkaları sitelerine ekleyebileceği tarzda. Mesela milliyetin kutusunu
eklerseniz sizenize, milliyetin son haberlerini okuyabilirsiniz.

Bende timeout web sitesinden etkinlik çekmek isteyenler için öyle bir şey
yapmak istiyorum.

İşlevi şu şekilde olucak, o kutuyu eklemek için siteye üye olmak ve bir bir
kod almak lazım.

Ben mesela Hürriyet / Milliyete üye olmadan A sitesindeki Hürriyetin kodunu
alıp çalıştırabilirim.

Örneğin

<iframe src="http://siteekle.milliyet.com.tr " height="300" width="238"
hspace="0" vspace="0" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0"
scrolling="no" name="I1" border="0"></iframe>

Şu şekilde. Bu örnek bir kodtur. Bu kodu kendi sitemde koyup
çalıştırabilirim. Hürriyet /milliyet için geçerli.

Timeout için şunu yapmak istiyorum.

Siteme üye olup izin almadan bu kodu çalıştıramasın istiyorum.

Bunun için ancak ip adresini alıp ip adresi eğer sistemde kayıtlı ise izin
ver şeklinde yapabilirim.

Sorunları şunlar

İP adres amatör web saytçılar için zor olabilir. Yani anlamayabilirler.
Sitesini başka bir yere taşıyabiliri.

O yüzden ben hostine göre kontrol yapmak istiyorum.

Ama PHP de sadece $_SERVER['REMOTE_ADDR'] var.

Bu işi nasıl çözebilirim ?

Teşekkür ederim.