[Linux-programlama] PHP Scripti Arıyorum

---------

[Linux-programlama] PHP Scripti Arıyorum

From: <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Thu, 8 May 2008 11:53:48 +0300 (EEST)

Affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum. Diğer listelere baktım ancak
bu konuya uygun bir liste bulamadım.. Sık Sorulan Sorular için hazır bir
script arıyorum. Bu konuda deneyimi olanlar varsa ve bana öneride
bulunurlarsa sevinirim. Aradığım özellikle şöyle;

- VT olarak Mysql kullansın
- Basit bir yapısı olsun (Değiştirmeye açık)
- Soru soran kişilerin soruları yönetici cevaplayıp onayana kadar askıda
kalsın
- Güçlü bir arama modülü olsun.

Saygılarımla..