[Linux-programlama] Re: lazarus ve zeoslib kurulumu

---------

[Linux-programlama] Re: lazarus ve zeoslib kurulumu

From: Yaşar ÖZANLAĞAN <yasarozanlar_at_gmail.com>
Date: Thu, 8 May 2008 05:21:07 +0300

Kubuntu hakkında bilgi sahibi değilim. Ben suse 10.0,10.2, 10.3 üzerinde
kurulum yaptım. Aldığınız hata mesajından sisteminizde libc modülü olmadığı
veya Zeosdbo'nun gereksinim duyduğundan farklı bir versiyonu var. Buna bakın
ayrıca "dpk" uzantılı modülleri lazarus için yüklenmemesi gerek. "dpk"
delphi için, "lpk" lazarus için paket dosyası.

Kolay gelsin.

Yaşar Özanlağan