[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 7 May 2008 17:31:40 +0300

Bu kadar kişiden bir tanesi bile neden Dreamweaver tavsiye etmedi şaşırdım.

Kimsemi kullanmıyor? Ben senelerdir kullanıyorum ve çok memnunum.

Bir proje üzerinde çoklu olarak çalışabiliyorsun. Dosya upload edecenmi?
Ctrl + Shift + U

Ayrıca FTP programına ihtiyacın yok.

Bir eklenti ile serverdeki dosyan ile localdaki dosyanı
karşılaştırabiliyorsun.

Arama özelliği çok gelişmiş. Belirli klasörde, tüm sitede. Ve daha birçok
özellikleri.

O dosyayı en son kim değişiklik yapmış..

Birtek SVN/CVS kısmı eksik. Birde framework kullanıyorsan otomatik
tamamlaması yok (Zendeki gibi).

Belki eklenti ile oda haloluyordur.

Eğer framework kullanıycaksan, hiçbir editör dreamweaverin eline su dökemez.

  _____