[Linux-programlama] Re: Python ve PDA

---------

[Linux-programlama] Re: Python ve PDA

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Wed, 07 May 2008 10:33:23 +0300

Selamlar,
Sanki bu bahsettiğiniz derlemede kullanılıyor gibi? Yanlış anlamadı
isem. Ancak gördüğüm kadarı ile (http://www.awaretek.com/pymo.html)
Pyton'un PDA üzerinde çalışabilen sürümü de var. Bu durumda yazdığımız
kodları küçük ekran değişiklikleri yaparak PDA üzerinde de
çalıştırabileceğimizi tahmin ediyorum?

Ancak yazdığımız programı "PDA'da nasıl çalışıyor" anlamında test
edebilmek için bir Sanal makina var mı diye merak etmiştim. Findoz'da
VB2005 ile doğrudan geliyor acaba Pardus'da mümkün olur mu?

Bir de PDA ile haberleşme durumunda Senkronizasyon için kullanılabilecek
bir program var mı?

:) Bir de PDA üzerinde Python ile kullanabileceğimiz bir veritabanı var
mı? SQLite, SQLCe?

Mucip:)

Kolay gelsin,
Mucip:)