[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Tue, 06 May 2008 11:34:42 +0300

Bu konu daha once soru sorulmustu diye hatýrlýyorum.
linkleri tespit edemedim bir bak istersen.

Liste yonetimine bir onerim olacak liste arþivlerinde konu bulmak cidden
cok zor. Bu konuda ubuntu-tr listesi yönetiminden sorumlu arkadaþým
Talat Uyarer bir çalýþma yapmýþtý.

Google'dan daha fazla faydalanmak gerekiyor :)

http://uyarer.com/linux/ubuntu.html

iyi calismalar

Sal, 2008-05-06 tarihinde 11:17 +0300 saatinde, Mesut Güler yazdý: