[Linux-programlama] ftp ile direkt edit.

---------

[Linux-programlama] ftp ile direkt edit.

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Mon, 05 May 2008 12:24:55 +0300

haftasonu bilgisayarý iþyerinde unutmamdan kelli notepad++ kurulu bir
makinada çalýþmak zorunda kaldým ve ftp üzerinden çalýþabildiðimi farkedince
gerçekten memnun kaldým.

linux altýnda da direkt ftp üzerinden çalýþmak istiyorum ama gel gör ki
geany veya scite bunu desteklemiyor, ftpfs ile mount etmeyi denedim o da pek
mümkün gözükmüyor. bunu yapmanýn kesin bir yolu vardýr, bu þekilde çalýþmayý
baþarmýþ birisi var mý?

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com