[Linux-programlama] Re: linux programlama zeminleri

---------

[Linux-programlama] Re: linux programlama zeminleri

From: Rüºtü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Sat, 3 May 2008 13:58:09 +0300

Hepsi mi??
Allah kolaylık versin :)
Qt'yi en iyi sanırım trolltech in sitesinden öğrenebilirsiniz..
kde developer ile ilgili tüm anlatımlarda qt için yararlı olacaktır..

kylix için sanırım yine inprise yada eski ismiyle borland ın sunduğu
dökümanları taramanızda
fayda var ...www.delphiturk.com diye bir site vardı birzamanlar hala
ayaktaysa oraya da bir bakmanızda
fayda var..
perl ve python ile ilgili olarak sanırım free.ebooks.net tipli
siteleri bir gezmenizde fayda olacaktır..
benim elimde birkaç iyi kitap olacaktı..Eğer bulabilirsem onları size
mail atmaya çalışırım..
Bu arada amule yada torrentlerde mutlaka kitap araması yapınız..çok
değerli kitapların
pdf yada dejavu formatlarında scanlanmiş hallerini edinmeniz çok olası..
iyi çalışmalar,
Rüştü