[Linux-programlama] Re: cok tablodan tek sorguda veri çekme??

---------

[Linux-programlama] Re: cok tablodan tek sorguda veri çekme??

From: Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com>
Date: Thu, 1 May 2008 09:18:23 +0300

Selamlar,

Eğer uygulamayı siz geliştiriyorsanız belki işinize de yarayabilir.

Her il için ayrı bir tablo ile uğraşacağınıza, tek bir tablo ile tüm
işlerinizi halledebilirsiniz.
Olan tablo yapınıza bir de il sütunu eklersiniz olur biter.

Benimki sadece fikir verme amaçlı.
Sizin özel durumunuza uyumsuz veya amaca hizmet etmiyor olabilir.

Kolay gelsin,
Osman