[Linux-programlama] Re: cok tablodan tek sorguda veri çekme??

---------

[Linux-programlama] Re: cok tablodan tek sorguda veri çekme??

From: onuRRR <cversuscobol_at_gmail.com>
Date: Thu, 1 May 2008 08:49:59 +0300

önerileriniz için teşekkürler fakat, herbir tablo ismini ve bu tablolardaki
alan isimlerini yazarsam ortalama 240 satırlık bir sql sorgusu ile boğuşmak
zorunda kalırım, ayrıca http://en.wikipedia.org/wiki/Join_(SQL) ' da
anlatılan kolonların birbirine eşit olması halinde datanın kolayca
çekileceğini bende biliyorum, ama benim tablolarımda aynı olan değerler yok,
her ilin kayıtları farklı..

antiCobol..