[Linux-programlama] Re: Unix Network Programming Gereksinimi

---------

[Linux-programlama] Re: Unix Network Programming Gereksinimi

From: Deniz Koçak <lenduha_at_gmail.com>
Date: Thu, 27 Mar 2008 11:54:30 +0200

2008/3/27 Christopher Danforth Stevens <gaddar_at_lycos.com>:
> Merhaba;
> Unix Network Programming adlý kitaba (tercihen 3rd edition) hard-copy olarak
> gereksinimim var.
> Ýstanbul'da oturuyorum.
> Nereden ve nasýl elde edebileceðim konusunda yardýmcý olabilirseniz
> sevinirim.

Ýstanbulda Pandora Kitabevi'nde [1] vardý fakat web sayfalarýnda þu an
temin edilemiyor gibi görünüyor. Ýstanbulda ne yazýk ki baþka
bilmiyorum. Fakat Addison-Wesley bol miktarda ders kitabý da
yayýnladýðý için Türkiye'de bulmasý diðer yayýnevlerine göre daha
kolay, o yüzden siz yine de bir telefon açýp sorun ingilizce ders
kitabý satan baþka yerler önerebiliyorlar.

Ankara'da Býçaklar Kitabevi'nde [2] bulabilirsiniz. [3]

[1] http://www.pandora.com.tr

[2] http://www.bicaklar.com.tr

[3] http://www.bicaklar.com.tr/TR/Urun/Urun.aspx?F6E10F8892433CFF7A2395174CFB32E10BF5B4755D05B9EB