[Linux-programlama] dosya alma sorunu

---------

[Linux-programlama] dosya alma sorunu

From: veysi <veysi42_at_gmail.com>
Date: Wed, 19 Mar 2008 19:09:33 +0200

Herkese iyi akşamlar
 Benim bir sorunum var internette çok araştırdım ama bulamadım
hocalarımızdan yardım eden olursa çok memnun olurum , sorunum şu , php ile
yaptığım bir ödev sitem var , yönetim panelinden ders ekliyorum zipli
dosyayı da yine yönetim panelinden upload ediyorum sorunum şu upload
ettiğim zipli dosyaları ftp ile alamıyorum,diğer dosyalarda bir sorun yok
sorun sadece upload ettiğim dosyalarda ben de bu dosyaları ssh
ile alabilmek için winscp kurdum ve onunla bağlandım ama diğer dosyaları
sorunsuz alabiliken zipli dosyaları onunla da alamadım bu galiba linuxun
dosya güvenliği ile alakalı bir durummuş bu dosyaları nasıl alabilirim?

Hepinize iyi çalışmalar dilerim.