[Linux-programlama] Firefoxda çalışıyor, Internet Explorerda çalışmıyor.

---------

[Linux-programlama] Firefoxda çalışıyor, Internet Explorerda çalışmıyor.

From: Ahmet Yılmaz <alpim25_at_gmail.com>
Date: Wed, 19 Mar 2008 10:58:38 +0200

Merhaba arkadaşlar,
Bu sabah ilginc bir seyle karşılaştım. Firefoxda internete
girebiliyorum ama intenet explorerda açamıyorum. Diğer programlarda
bağlanabiliyor. Bu nasıl olabiliyor. Anlayamadım. Ttnet kaynaklı
olabilir mi? Biraz araştırdım fakat explorerın binlerce hatası
arasında nasıl bulacağım. Bir fikri olan var mı?
firefox gelen veya giden verilerinde explorerdan ne gibi farklılıkları var.
İyi Günler.