[Linux-programlama] Re: c++ programlama yardım(yeniden)

---------

[Linux-programlama] Re: c++ programlama yardım(yeniden)

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Mon, 17 Mar 2008 14:06:34 +0200

Cevabý Bora beyden istemissiniz ama benimle simdikil idare edin :)

Dosyadan okudugunuz degeri dizinin i. indisine atayip i=i+1 sonra ekrana
degeri atanmamis indisin (i+1) degerini yazdirmanizdan kaynaklaniyor
olabilir mi ?

ek olarak donus degeri int olarak tanimlanmis bir main fonksiyonuna
sahipsiniz, "return 0;" yazarsaniz iyi olur suanki haliyle bir sey
donmuyor

Pzt, 2008-03-17 tarihinde 04:42 -0700 saatinde, cemalettin kara yazdý: