[Linux-programlama] Re: c++ programlama yardım

---------

[Linux-programlama] Re: c++ programlama yardım

From: nsm <nesimiacarca_at_gmail.com>
Date: Sat, 15 Mar 2008 11:50:22 +0200

Birinci döngü imleci en son konuma getiriyor onun için ikinci döngüde
verileri alamıyorsun.
Çözüm: İkinci döngü başlamdan önce imleci en başa konumla ki döngü çalışsın
yada dosyayı kapatıp yeniden aç. örneğin şöyle bir şey

    fin.close();
    fin.open("veri.txt");
    int dizi[sayac-1];
    int i=1,g;

    while (!fin.eof()){
        fin >> g;
        cout << "sayi= "<< g << endl;
        dizi[i] = g;
        i++;
    }

    cout << dizi[1];

2008/3/14, cemalettin kara <cemalettinkara_at_yahoo.com>:

> merhabalar.c++'da dosyadaki verileri diziye akktarırken sorun
> yaşıyorum.yazdığım kod şöyle
> #include <iostream.h>
> #include <fstream.h>
> #include <time.h>
> int main(){
> double tmp,toplam,ort;
> int sayac=0;
> ifstream fin; //dosyamızı açıyoruz
> fin.open("veri.txt");
> //dosyamızdaki sayıları okuyalım ve toplayalım
> while(!fin.eof())
> {
> fin >> tmp;
> toplam=tmp+toplam;
> [...]