[Linux-programlama] Re: Format sonrası C derleme problemi

---------

[Linux-programlama] Re: Format sonrası C derleme problemi

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Sat, 15 Mar 2008 04:25:49 +0200

Recai Oktaş yazmış:
> Merhaba,
>
> * Levent SARI [2008-03-15 01:39:04+0200]

> libc6-dev kurulu gözükmüyor? En kestirmesi build-essential paketini
> kurmanız:
>
> apt-get install build-essential

Sayın Recai Hocam çok teşekkür ederim. Problemi giderdim.Ancak acemi
biri olark ve işin mantığını öğrenmek için sorunsuz bir kurulum yapmış
olmama, kurulum sırasında internete bağlı olmama vede kurulumdan sonra
tüm güncellemeleri başarılı bir şekilde yapmış olmama rağmen "libc6-dev
" paketinin neden yüklenmediğini/yüklenemediğini öğrenebilir miyim?