[Linux-programlama] Re: otomatik mail kullanıcısı ekleyen bir betik

---------

[Linux-programlama] Re: otomatik mail kullanıcısı ekleyen bir betik

From: yaşar tunçez <ytuncez_at_gmail.com>
Date: Fri, 14 Mar 2008 16:53:30 +0200

Merhaba,

Bunu yapmayı denedim, ama hata verdi. Şimdi de eklediğim kullanıcıyı
sildirmiyor:
userdel -rf deneme
userdel:unable to lock password file
yeni kullanıcı eklemeye çalıştığımda da benzer bir hata veriyor:
adduser de
adduser: unable to lock password file

14.03.2008 tarihinde C. Ahmet MERCAN <ahmet.mercan_at_gmail.com> yazmış: