[Linux-programlama] otomatik mail kullanıcısı ekleyen bir betik

---------

[Linux-programlama] otomatik mail kullanıcısı ekleyen bir betik

From: yaşar tunçez <ytuncez_at_gmail.com>
Date: Fri, 14 Mar 2008 11:08:26 +0200

Merhaba,

Debian üzerinde kurulan mail sunucu için 2000-3000 tane kullanıcı eklemek
gerekiyor. Kullanıcı adları ve şifrelerinin yer aldığı bir dosya var. Bu
dosyadan okutup ekleme işlemini otomatik olarak yaptıran bir betik yazayım
istedim. Ama kullanıcılara parola ekleme işlemini otomatize edemedim.
Teşekkürler.